Business Hi-Tech

Raluca Szanto, CCO al Mezoni, magazin online de mobilă şi decoraţiuni: „Vânzările online au crescut cu 30% în 2021. Continuăm investiţiile în cele şase facilităţi de producţie din ţară şi consolidarea pe piaţa locală“

Raluca Szanto, chief comercial officer (CCO) în cadrul Mezoni: Clienţii din Ungaria sunt mai exigenţi, cu o putere de cumpărare mai mare şi achiziţionează, de regulă, produse calitative.

Raluca Szanto, chief comercial officer (CCO) în cadrul Mezoni: Clienţii din Ungaria sunt mai exigenţi, cu o putere de cumpărare mai mare şi achiziţionează, de regulă, produse calitative.

Autor: Alexandra Cepăreanu

14.03.2022, 14:00 237

„Suntem prezenţi prin intermediul platformelor tip marketplace în Ungaria şi Bulgaria din 2014, iar în 2021 am lansat platforma proprie Mezoni pe piaţa din Ungaria.“

Mezoni.ro, magazin online de mobilă, textile, accesorii şi deco­raţiuni, parte a grupului ro­mânesc Green Future, care înre­gistrează un număr de 600 de angajaţi, a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de peste 30% la finalul anului 2021, comparativ cu anul precedent, pe fondul creşterii numărului de comenzi din mediul online pentru produsele destinate somnului şi spaţiului de birou. Reprezentanţii companiei nu au transmis mai multe informaţii privind cifra de afaceri a Mezoni.ro din 2020 sau 2021.

„Magazinul online a avut o creştere de 33% la nivel de business, în 2021, iar vânzările online au crescut cu 30% faţă de 2020. La nivel de grup, în 2021, am menţinut cifra de afaceri din 2020. Principalele provocări au fost rupturile din lanţul de aprovizionare, creşterile succesive în ceea ce priveşte preţurile materiilor prime pe tot timpul anului, dar şi a costului transportului pe rutele internaţionale”, a spus pentru ZF Raluca Szanto, chief comercial officer (CCO) al Mezoni.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO