Business Hi-Tech

Robert Redeleanu, UPC: Primele patru luni din acest an au fost pentru noi cele mai bune din ultimii cinci ani

Robert Redeleanu, director de marketing al UPC.

Robert Redeleanu, director de marketing al UPC.

Autor: Adrian Seceleanu

15.05.2014, 00:08 512

După ce a stabilizat baza de clienţi pe cablu şi a continuat să crească pe telefonie fixă şi net, subsidiara gigantului american se uită din nou la achiziţii pe piaţa locală.

UPC, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de cablu TV, internet şi telefonie fixă - care este prins într-o competiţie dură pentru clienţi cu rivali precum RCS&RDS sau Romtele­com - va investi în acest an peste 30 de milioane de euro - în principal în reţea - şi mizează pe o continuare a tendinţei de creştere cu care a intrat în acest an.

WikiZF: Profilul companiei RCS&RDS

„Pentru noi 2013 a fost un an foarte bun, iar începutul de an este de asemenea extrem de bun, este probabil cel mai bun început de an pe care l-am avut în ultimii cinci ani de zile. Este evident că în industria aceasta trendurile sunt relativ greu de schimbat, adică odată ce începi să scazi este extrem de dificil să revii pe creştere, iar odată ce eşti pe creştere există o inerţie şi te bucuri o perioadă de timp de această creştere“, a declarat Robert Redeleanu, directorul de marketing al UPC.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO