Compania locală Romanian Software, specializată în furnizarea de soluţii software şi servicii pentru domeniul resurselor umane, mizează anul acesta pe venituri de 3 milioane euro, plus 20% faţă de 2019, din implementarea de aplicaţii software şi furnizarea de servicii dedicate zonei de HR, în condiţiile în care chiar dacă multe industrii au fost afectate de criza sanitară, foarte multe firme au fost totodată nevoite să îşi digitalizeze şi adapteze procesele de HR la noul context de piaţă şi mod de lucru. Anul trecut, divizia HR Software & Services a înregistrat o creştere de 14%, generând venituri de aprox. 2,4 milioane euro.
„Creşterea anticipată se bazează, în principal, pe faptul că suntem pregătiţi să oferim soluţii software pentru automatizarea proceselor de resurse umane atât în cloud, cât şi on premise, dar şi soluţii de externalizare a proceselor HR, cu servicii cloud integrate. În momentul declanşării crizei, companiile şi-au concentrat toate eforturile şi resursele pe mutarea în online a proceselor de bază, însă ne aşteptăm să intrăm într-o nouă etapă, în care organizaţiile îşi vor schimba şi îşi vor optimiza procesele şi interacţiunile cu angajaţii care lucrează de acasă. Automatizarea proceselor de HR nu mai este doar o tendinţă, este deja o strategie de business, care ajută companiile să rămână relevante şi competitive“, a declarat pentru ZF Victor Dragomirescu, CEO al Romanian Software. El a adăugat că piaţa de soluţii HR Tech din România este din ce în ce mai diversă şi se dezvoltă rapid.
„Ritmul este dat chiar de companiile care sunt tot mai interesate să investească în soluţii tehnologice care le uşurează munca şi le lasă timp pentru a se ocupa de proiecte strategice.“