Business Hi-Tech

Romtelecom automatizează interacţiunea cu clienţii

Autor: Adrian Seceleanu

06.06.2011, 23:32 351

Clienţii Romtelecom, unul dintre cei mai mari furnizori deservicii de telefonie fixă, internet şi televiziune de pe piaţă, aimplementat în judeţul Argeş şi va extinde la nivel naţional un nousistem de lucru, care le va permite clienţilor să programeze mairapid instalarea unor noi servicii sau deplasarea unei echipe deintervenţie în cazul unei defecţiuni. Schimbările sunt realizateodată cu implementarea unei aplicaţii software.

"Toţi clienţii care vor contacta Romtelecom pentru instalareaunui nou serviciu sau pentru un deranjamanent vor aveaposibilitatea de a face de la prima interacţiune o programarepentru o intervenţie la domiciliu, fie în magazine, fie atunci cândsună în call center-ele companiei. Noul mod de lucru este înprezent în stadiul de testare în judeţul Argeş, urmând a fiimplementat treptat şi în alte judeţe ale ţării astfel încâtimplementarea în toată ţara să se finalizeze în luna iulie", auspus reprezentanţii companiei.

După programarea deplasării echipei tehnice a Romtelecom,detaliile vor fi reconfirmate cu clienţii printr-un sistemautomatizat. Anterior, clienţii erau sunaţi de angajaţiiRomtelecom.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO