Business Hi-Tech

Şeful Evomag.ro după 10 ani de business: Cel mai greu an a fost 2009, cel mai bun 2013

Mihai Pătraşcu, CEO al evomag.ro: Cel mai bun an de până acum a fost 2013 (...). Am speranţe că şi 2015 va fi la fel, începutul este unul foarte bun

Mihai Pătraşcu, CEO al evomag.ro: Cel mai bun an de până acum a fost 2013 (...). Am speranţe că şi 2015 va fi la fel, începutul este unul foarte bun

Autor: Adrian Seceleanu

13.05.2015, 00:06 444
Anul 2009, în care criza economică a măturat industria locală de IT, eliminând din business lanţul Ultra Pro şi punând la încercare chiar şi businessul eMag, a fost cel mai greu an din istoria de zece a Evolution Prest Systems, compania care administrează retailerul online IT&C evomag.ro.
 
„Anul cu cele mai multe provocări a fost 2009, pentru că nu aveam experienţă de bu­siness, de a lua decizii în legătură cu oamenii, cu investiţiile. Un alt an cu provocări a fost 2014, când am schimbat platforma pe baza căreia func­ţionează magazinul. Cel mai bun an de până acum a fost 2013, pentru că am avut vân­zări foarte bune. Am speranţe că şi 2015 va fi la fel, începutul este unul foarte bun“, a declarat pentru ZF Mihai Pătraşcu, CEO şi acţionar majoritar al evomag.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24