Business Hi-Tech

Start-up-ul Dressingz a încheiat campania pe Ronin cu 330.700 euro strânşi

Start-up-ul Dressingz a încheiat campania pe Ronin cu...

Autor: Ioana Nita

02.08.2023, 12:00 124

Dressingz, start-up-ul local care a lansat anul trecut o platformă online ce le permite utilizatorilor să îşi vândă articolele de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesoriile pe care nu le mai poartă, a închis la sfârşitul lunii iulie campania de strângere de fonduri de pe platforma Ronin, în cadrul căreia a reuşit să atragă în total 330.700 de euro de la investitori, peste suma minimă ţintită de 250.000 de euro. Banii, pe care start-up-ul urmează să îi primească după încheierea formalităţilor juridice, vor fi utilizaţi pentru accelerarea creşterii businessului şi atingerea obiectivelor propuse pentru următoarele 12 luni: 11.000 de utilizatori ai platformei şi vânzări totale intermediate de un milion de euro. În primăvara anului trecut, start-up-ul a atras o primă finanţare, pre-seed, în valoare de 300.000 de euro, sumă care a fost folosită pentru dezvoltarea platformei - site-ul şi aplicaţia de mobil, formarea echipei şi pentru marketing. În decurs de circa un an de la lansare, platforma Dressingz a ajuns la peste 4.000 de utilizatori şi a intermediat vânzări în valoare totală de peste 100.000 de euro, conform informaţiilor oferite de Romina Tăzloanu, cofondatoare a Dressingz în cadrul emisiunii ZF IT Generation în iulie anul acesta.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO