Business Hi-Tech

Start-up-ul local Ebriza: Am dezvoltat o aplicaţie pentru ca orice jucător din domeniul ospitalităţii şi retail să poată vinde online rapid

Start-up-ul local Ebriza: Am dezvoltat o aplicaţie...

Autor: Ioana Nita

07.04.2020, 11:40 228

„Aplicaţia de eCommerce a apărut în contextual actual, al pandemiei de COVID-19, fiindcă mulţi comercianţi au întrerupt activitatea în regimul normal de vânzare.“

Ebriza, start-up-ul local care oferă comercianţilor o soluţie software în cloud pentru emiterea de bonuri fiscale şi gestionarea întregii afaceri, a dezvoltat în circa o săptămână o aplicaţie prin care restaurantele, cafenelele, băcăniile şi alte tipuri de comercianţi să îşi poată realiza rapid un magazin online, în condiţiile în care mulţi dintre aceştia au fost obligaţi să îşi închidă locaţiile fizice din cauza pandemiei datorate noului tip de coronavirus.

„Aplicaţia de eCommerce a apărut în contextual actual, al pandemiei de COVID-19, pentru a sprijini mediul de afaceri fiindcă mulţi comercianţi au întrerupt activitatea în regimul normal de vânzare: vânzarea în magazine la casă, vânzare la tejghea, vânzare în ospitalitate, mai exact vânzarea care pre­supune un contact direct cu alte persoane. Astfel, prin intermediul aplicaţiei de eCommerce, majoritatea clienţilor noştri pot rămâne funcţionali, chiar dacă o parte din ei şi-au restrâns activitatea. Aplicaţia de eCommerce este lansată într-un moment în care orice comerciant, client al Ebriza sau client nou, poate să-şi continue activitatea în regim online“, a declarat pentru ZF Cristian Dinescu, cofondator al Ebriza, start-up pre­zentat în cadrul emisiunii ZF IT Generation.

Înainte de izbucnirea crizei actuale declanşate de răspândirea noului tip de coronavirus pe plan local, platforma Ebriza era folosită în 250 de locaţii, majoritatea din domeniul ospitalităţii. „Odată cu lansarea acestei aplicaţii de eCommerce, credem că un raport de 1 la 5 din actualii clienţii vor instala aplicaţia. Pentru clienţii noi ne adresăm în mod special cu această funcţionalitate, de a vinde online prin aplicaţia de eCommerce, însă pachetul pe care l-am pregătit include şi aplicaţiile Premium POS şi CRM – Clienţi, astfel au din start un pachet de vânzare omnichannel, deci pot vinde atât online cât şi offline“, a menţionat el.

Prin intermediul aplicaţiei de eCommerce din market-place-ul Ebriza, comercianţii îşi pot adăuga oricâte produse doresc, pot accepta plata cu cârdul (prin BT) dar şi cash, pot impune limitări ale zonelor de livrare, valoarii minime a comenzii sau al costului unei livrări.

„Ne ocupăm inclusiv de direcţionarea cererii de acceptare a plăţilor online prin opţiunea de a trimite din panoul de configurare al cererii, iar banca va procesa cererea în trei zile lucrătoare”, a punctat Cristian Dinescu.

Setarea magazinului online prin intermediul aplicaţiei de eCommerce de la Ebriza este gratuită, utilizarea acesteia fiind însă taxată la fiecare tranzacţie cu un procent de 3,5% din valoarea comenzii procesate, la care se adaugă şi comisionul băncii pentru procesarea plăţii online.

„Ne adresăm comercianţilor care deţin o societate, dar şi micilor producători, care în acest context îşi pot vinde mărfurile într-o manieră sigură şi rapidă.”

Aplicaţia Ebriza eCommerce a fost dezvoltată exclusiv de către echipa proprie a start-up-ului care s-a ocupat de codare, testare, design, implementare cât şi de toate elementele comerciale utile, pentru a putea fi disponibilă la vânzare în Ebriza Marketplace.

„Implementarea s-a realizat şi cu suportul Băncii Transilvania. Împreună cu echipa lor am putut să oferim serviciul de procesare online iPay, implementat ca sistem de plată cu cardul în aplicaţia de eCommerce”, a subliniat cofondatorul Ebriza.

Platforma Ebriza este o aplicaţie de tip POS (Point of Sale) în cloud care ajută comercianţii să vândă mai rapid şi care le oferă în acelaşi timp şi toate datele despre afacerea lor în timp real. Ca atare, pe lângă aplicaţia de vânzare (POS) care ajută comercianţii să emită rapid bonuri fiscale, platforma Ebriza înglobează o serie de alte aplicaţii care să îi ajute în gestionarea afacerii, cum ar fi aplicaţii de management al stocurilor, management al clienţilor (mic CRM – Customer Relationship Management), BI (Business Intelligence) şi o serie de aplicaţii pentru rapoarte specifice pe care comercianţii şi le pot face singuri. În total, eBriza le pune în prezent la dispoziţie comercianţilor 22 aplicaţii, la care se vor adăuga în curând şi unele noi.

“În prezent sunt 22 de aplicaţii disponibile în Ebriza Marketplace, şi altele dezvoltate dar nepublicate pentru alţi clienţi. În general acoperim cerinţele clienţilor, şi marele avantaj rămâne în continuare extinderea portofoliul de aplicatii şi prin API-ul Ebriza, care permite integrări cu sisteme software actuale sau extinderea din Ebriza către alte aplicaţii.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO