Business Hi-Tech

Veniturile Orange au crescut cu 5% pe primul trimestru, până la 246 mil. euro

Liudmila Climoc, CEO al Orange România: Vectorii de creştere pe care ne-am concentrat în aceste prime trei luni au fost reţeaua, dezvoltarea serviciilor fixe şi intrarea pe zona serviciilor financiare

Liudmila Climoc, CEO al Orange România: Vectorii de creştere pe care ne-am concentrat în aceste prime trei luni au fost reţeaua, dezvoltarea serviciilor fixe şi intrarea pe zona serviciilor financiare

Autor: Adrian Seceleanu

28.04.2017, 00:07 554

Veniturile Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, au crescut în primul trimestru cu 4,6%, la 246,2 mil. euro, pe fondul creşterii consumului de servicii mobile, dar şi al vânzării de echipamente şi al expansiunii către teritoriul nou al serviciilor fixe, conform datelor comunicate de echipa locală a operatorului, dar şi de grupul cu sediul în Paris.

„Rata de creştere a veniturilor din Europa Centrală a fost accelerată de evoluţia din România”, le-au spus analiştilor reprezentanţii grupului Orange. În regiunea din care face parte România veniturile din primul trimestru ale grupului s-au ridicat la 409 mil. euro, mai mari cu 3,2% faţă de anul anterior, cea mai mare pondere fiind cea a încasărilor din vânzarea de servicii mobile (331 mil. euro, în creştere cu 1,2%). Orange nu mai publică nivelul veniturilor din servicii obţinut în România din anul 2015.

„Performanţa susţinută din acest trimestru are la bază direcţiile strategiei Essentials2020. Vectorii de creştere pe care ne-am concentrat în aceste prime trei luni au fost reţeaua, dezvoltarea serviciilor fixe şi intrarea pe zona serviciilor financiare. Obiectivul comun al tuturor iniţiativelor noastre din acest trimestru a fost de a consolida relaţia cu clienţii, construită pe parcursul celor 20 de ani de prezenţă în România. Înţelegerea nevoilor acestora, precum şi atenţia deosebită acordată calităţii reţelei ne-au permis să ne diversificăm constant portofoliul, de la servicii de voce şi date până la servicii de divertisment sau financiare. Astfel, angajamentul luat faţă de clienţi - de a-i conecta cu ceea ce este important - rămâne prioritar“, a comentat rezultatele Liudmila Climoc, Chief Executive Officer Orange România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO