Business Hi-Tech

Vodafone a închis ultimul trimestru din 2021 cu venituri din servicii de 191,5 milioane de euro, în scădere uşoară, cu aproape 1%. Baza de clienţi a atins 11,2 milioane de contracte. Achilleas Kanaris, CEO: Ne aşteptăm la o schimbare de ritm atât la nivel de industrie, cât şi de companie

Achilleas Kanaris, CEO Vodafone România

Achilleas Kanaris, CEO Vodafone România

Autor: Cristina Bellu

02.02.2022, 09:46 258

Vodafone, unul dintre cei mai puternici jucători de pe piaţa locală de comunicaţii fixe şi mobile, care în august 2019 a preluat operatorul de cablu UPC, a raportat pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2021, venituri din servicii de 191,5 mil. euro, în scădere uşoară, de 0,77% faţă de perioada similiară din 2020, arată rezultatele raportate miercuri de Vodafone Group Plc.

La 31 decembrie 2021, baza de clienţi de servicii mobile şi fixe şi de soluţii IoT a Vodafone România a ajuns la 11,2 milioane

„În 2021, ne-am concentrat, pe de o parte, pe a minimiza impactul contextului actual asupra companiei, şi, în acelaşi timp, ne-am extins şi consolidat reţeaua pentru a ne asigura că atât clienţii din mediul urban, cât şi cei din cele mai îndepărtate zone rămân conectaţi, cu acces fiabil la servicii fixe şi mobile de calitate. Privind înainte, cuvântul cheie este ‚schimbare’. Atât la nivel de industrie, cât şi de companie, ne aşteptăm la o schimbare de ritm”, spune Achilleas Kanaris, CEO Vodafone România.

În perioada octombrie-decembrie 2021, Vodafone a dezvoltat o serie de proiecte pentru clienţii săi, persoane fizice şi companii, precum şi iniţiative menite să protejeze mediul.

Astfel, la începutul lunii octombrie, Vodafone şi-a extins suportul oferit companiilor mici şi mijlocii prin platforma V-Hub, care asigură acum şi posibilitatea testării gratuite de noi tehnologii şi soluţii digitale, a lansat cartelele SIM ecologice realizate din plastic reciclat, ca parte a angajamentului companiei de a reduce impactul operaţiunilor sale asupra mediului. Iar ca partener de tehnologie al Salvamont România, singurul serviciu de salvare montană din ţară, Vodafone a asigurat fondurile necesare pentru achiziţionarea de echipament pentru localizarea victimelor avalanşelor (sistemul Recco), o premieră naţională.

În T3/2021, Vodafone Supernet Fibră a primit certificarea pentru cea mai bună experienţă de utilizare a internetului fix din România de la auditorul german independent umlaut, care a analizat cinci milioane de eşantioane de trafic de internet. Aceasta este prima astfel de certificare conferită de auditorul umlaut unui operator de reţea de internet fix din România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO