Business Hi-Tech

Vodafone lansează o platformă pentru cei care îşi caută un job, cu acces la cursuri Udemy şi consultanţi de la platforma locală eJobs

Vodafone lansează o platformă pentru cei care îşi...

Autor: Adrian Seceleanu

11.08.2021, 11:45 940

Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii fixe şi mobile, a lansat o platformă de orientare şi ghidare profesională care include acces gratuit la 650 de cursuri online de pe platforma internaţională Udemy dar şi la consultanţi (prin telefon) de la platforma locală eJobs care oferă sfaturi privind construirea unui CV. Pe platforma Udemy, în zona gratuită dedicată clienţilor Vodafone, sunt doar două cursuri în limba română şi două în maghiară, restul fiind în limbi precum engleză (170), portugheză (132) sau spaniolă (115).

De asemenea, dacă persoanele fără job sunt interesate de un abonament la o reţea medicală privată, Vodafone oferă două luni de gratuitate şi apoi o reducere de 10% pentru cei care îl aleg pe partenerul său - reţeaua medicală Regina Maria. Reducerea este disponibilă prin programul de loialitate Vodafone Club.

„Platforma Vodafone Future Jobs Finder le dă posibilitatea utilizatorilor de toate vârstele, indiferent de nivelul de experienţă sau de domeniu, să descopere ce joburi din tehnologie sau din domeniul digital le sunt potrivite şi să îşi construiască un CV. Persoanele care nu au experienţă în domeniul tehnologic, vor fi ajutate de Future Jobs Finder să îşi identifice aptitudinile şi competenţele transferabile şi să descopere profesii în tehnologie şi cursuri adaptate nevoilor lor”, conform companiei. 

„Pentru persoanele afectate de lipsa unui loc de muncă ca urmare a pandemiei, să rămână conectate pe piaţa muncii, să aibă acces la cursuri de recalificare şi reconversie profesională, să îşi găsească un job, confruntându-se în acelaşi timp cu presiunea financiară dată de lipsa locului de muncă sunt cu atât mai critice.

Prin platforma jobseekers.connected, Vodafone îşi propune să îi sprijine pe aceştia în a-şi dezvolta aptitudini profesionale, în a deprinde noi abilităţi şi în a explora oportunităţi de carieră în domeniul tehnologiei, asigurându-le în acelaşi timp suport prin servicii medicale şi de comunicaţii de voce şi date mobile”, a declarat Nedim Baytorun, Consumer Business Unit Director, Vodafone România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO