Business Hi-Tech

Vodafone: Ştim exact cum vrem să arate reţeaua fixă pentru clienţii retail. Decizia, în câteva luni

Giovanni Chiarelli, Vodafone România: „Pe segmentul consumer noi credem că arhitectura reţelei trebuie să fie diferită faţă de segmentul enterprise“

Giovanni Chiarelli, Vodafone România: „Pe segmentul consumer noi credem că arhitectura reţelei trebuie să fie diferită faţă de segmentul enterprise“

Autor: Adrian Seceleanu

11.03.2015, 00:08 614

Directorul tehnic al operaţiunilor de la Bucureşti: „Există deschidere din partea grupului Vodafone de a investi mai mult în România“

Vodafone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, are o imagine „clară” cum va arăta din punct de vedere tehnic reţeaua fixă de care are nevoie pentru a ataca piaţa cu pachete complete de servicii de comunicaţii, dar decizia finală privind strategia de construcţie şi dacă operatorul va face acest pas singur, împreună cu un partener sau printr-o achiziţie va fi luată în câteva luni.

„Din punct de vedere al arhitecturii reţelei ne este clar unde vrem să mergem. Da­­că vom merge singuri în acest proiect, dacă vom construi reţeaua împreună cu un partener sau dacă vom o alege o modalitate de dezvoltare inorganică a reţelei (printr-o achi­ziţie – n. red.) - este încă prea devreme să spu­nem. Dar este clar că aceasta este o ten­dinţă la nivel de industrie pe care Voda­fone a influenţat-o puternic în alte ţări euro­pene, şi aceasta este, de asemenea, şi strategia pentru România. Vrem să mergem în această direc­ţie, este un semnal clar că vrem să in­vestim în Ro­mânia, există deschidere din par­tea gru­pu­lui Vodafone de a investi mai mult în Ro­mânia”, a declarat într-un interviu pen­tru ZF Giovanni Chiarelli, directorul tehnic al com­pa­niei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro