World Class România, cea mai mare reţea de centre de fitness de pe plan local după afaceri, a investit 150.000 de euro într-un proiect în care smartphone-ul este elementul central prin care compania încearcă să-şi fidelizeze clienţii şi să atragă noi membri.
Vânzările de telefoane mobile inteligente au ajuns de la aproape 500.000 de unităţi în urmă cu şase ani, la circa 3,5 milioane de unităţi anul trecut, smartphone-urile transformând o serie de industrii precum cea de retail, transport sau financiar-bancară.
Proiectul, numit „Let’s Go You“, le pune la dispoziţie membrilor clubului un program nutriţional şi de antrenament personalizat prin intermediul unei platforme online şi al unei aplicaţii mobile dedicate.
„Valoarea totală a investiţiei în programul Let’s Go You s-a ridicat la suma de 150.000 de euro. De la iniţiativa programului până la lansarea efectivă a acestuia , inclusiv teste şi alte corecturi, realizarea proiectului Let’s Go You a durat 6 luni“, a spus Mikael Fredholm, CEO al World Class pentru România şi Serbia.
Utilizatorii programului „Let’s Go You“ au acces permanent la informaţii despre planul alimentar, antrenamente şi pot comunica prin live chat cu nutriţionistul şi antrenorul personal. De la lansarea programului de la sfârşitul lunii ianuarie şi până în prezent, programul „Let’s Go You“ a adunat circa 3.000 de utilizatori.