Business Internaţional

Acţiunile Hugo Boss au scăzut cu 12% după ce compania a anunţat o potenţială încetinere a vânzărilor. „Chiar dacă consumatorii cheltuie mai puţin suntem pe drumul cel bun”

Acţiunile Hugo Boss au scăzut cu 12% după ce compania...

Autor: Valeriu Dănilă

07.03.2024, 17:03 58

Acţiunile Hugo Boss au scăzut cu 12% joi, după ce compania a avertizat că este în pericol de a nu-şi îndeplinească obiectivul de vânzări pentru 2025, pe fondul scăderii cererii consumatorilor, scrie CNBC.

Brandul german a fost aproape de a repeta cea mai proastă zi de tranzacţionare din 2016, după ce a anunţat că se aşteaptă ca vânzările încetinească în acest an în ciuda creşterii de 18%, până la 4,2 miliarde de euro, înregistrată în 2023.

CEO-ul Daniel Grieder a declarat că 2023 a fost un „an record”, dar a semnalat o creştere mai modestă de 3% până la 6% în 2024.

„Chiar dacă consumatorii cheltuie mai puţin suntem pe drumul cel bun, dacă ne gândim şi la contextul geopolitic tensionat”, a adăugat acesta.

Noile prognoze vin pe măsură ce condiţiile macroeconomice şi geopolitice au afectat cheltuielile consumatorilor, alte mărci de lux, printre care Burberry şi LVMH, raportând o încetinire a vânzărilor.

Cu toate acestea, Hugo Boss este bine poziţionată ca o marcă de „lux accesibil”, care poate oferi o flexibilitate a preţurilor fără a compromite marjele de profit.

„Suntem în segmentul de lux accesibil, sau upper premium. Consider că raportul calitate-preţ pentru produsele noastre este unul bun, de aceea cred că suntem bine poziţionaţi”, conchide Daniel Grieder, CEO-ul Hugo Boss.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO