Business Internaţional

Carrefour ar putea lansa în acest an magazine hard-discount în Europa, după model brazilian

Autor: Cojocaru Bogdan

01.02.2011, 20:35 29

Carrefour ar putea deschide în acest an, în Europa, primulmagazin al companiei bazat pe modelul unei reţele de unităţideţinute în Brazilia, Atacadao, care îmbină hard-discountul cuvânzările en gros, a declarat Lars Olofsson, directorul general algrupului francez, pentru publicaţia L'Expansion.

"Vom deschide, probabil, primul nostru magazin de acest tip anulacesta în Europa, dar nu va fi în Franţa", a afirmat Olofsson.

El a menţionat, totodată, că preţurile produselor alimentarecomercializate de Carrefour nu vor creşte în acest an cu mai multde 2%, în condiţiile în care producătorii solicită preţuri mai maricu 5-6%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO