Business Internaţional

Clubhouse, aplicaţia folosită de Elon Musk, tot mai populară în România

Clubhouse, aplicaţia folosită de Elon Musk, tot mai populară în România

Autor: Anamaria Abaluta

26.02.2021, 22:13 146

Circa 74.000 de români utilizează aplicaţia Clubhouse, devenită celebră după ce a fost folosită de Elon Musk, conform Ziarului Financiar. 

Clubhouse a ajuns pe buzele tuturor după ce a fost folosită de Elon Musk luna aceasta. Aplicaţia de networking audio-chat a ajuns astfel la nivelul de start-up unicorn.

O analiză făcută de Digitas România arată că 13% dintre românii care au iPhone şi trăiesc la oraş au aplicaţia instalată, conform Ziarului Financiar. În total, în ţară avem circa 74 de mii de utilizatori.

Carmen Ivanov are şi ea aplicaţia. Este profesoară de dicţie, autoarea unei cărţi pe acest subiect, dar şi jurnalistă. Simte că aplicaţia ar putea să o ajute pe plan profesional.

„Cu siguranţă pe noi ne va ajuta pentru că vom putea să atingem o plajă mai largă de persoane care să înceapă să se gândească la cât de importantă este dicţia. Cred eu că oamenii vor începe să fie mai atenţi la felul în care vorbesc, la felul în care pronunţă, la felul în care accentuează. Am făcut mai multe conferinţe de acest gen pe Clubhouse despre dicţie în general şi despre Public Speaking”, povesteşte ea.

Carmen Ivanov mai spune că şi-a propus ca, timp de o săptămână, să facă zilnic, timp de o oră, astfel de conferinţe.

„Este ca şi cum am fi la radio pentru că mintea compensează. Atunci când auzi doar vocea şi ai la dispoziţie o fotografie şi un scurt bio mintea începe să contureze imagini despre persoana care vorbeşte”, este de părere Carmen Ivanov.

Clubhouse i s-a părut interesantă din mai multe motive, dar mai ales „pentru că, deşi poţi să faci conferinţele singur sau cu moderatori cu care ai discutat înainte, poţi invita şi persoane din public, persoane pe care nu le cunoşti, persoane pe care ajungi să le cunoşti din diferite alte conferinţe”.

AFACERI DE LA ZERO