Business Travel

Turism: Un an cu branduri noi pe segmentul de lux, crize în zone turistice cheie şi ofensive ale companiilor aeriene

Turism: Un an cu branduri noi pe segmentul de lux, crize în zone turistice cheie şi ofensive ale companiilor aeriene

Anul acesta au fost deschise mai multe hoteluri atât în Bucureşti, cât şi în provincie. Printre cele mai importante inaugurări a fost cea a fostului hotel Jiul din Craiova, deţinut de fostul ministru al transporturilor Radu Berceanu. Acesta a fost deschis sub brandul Ramada Plaza

Autor: Mădălina Panaete

15.12.2015, 19:23 1295

Sectorul turismului din România a fost marcat în acest an de mai multe evenimente internaţionale precum crizele din Grecia sau atentatele din Franţa, care au pus pe gânduri românii atunci când au avut de ales o vacanţă în străinătate, de anunţurile de dezvoltare ale mai multor grupuri hoteliere internaţionale, dar şi de creşterea numărului de rute de pe principalele aeroporturi din ţară.

- Hilton, Orbis, Rezidor şi Starwood au anunţat planuri de dezvoltare în România

Anul acesta, mai multe lanţuri hoteliere internaţionale au anunţat că intenţionează să deschidă hoteluri în România şi să-şi dezvolte astfel activitatea de pe plan local. De exemplu, grupul polonez Orbis, care administrează şapte hoteluri în România inclusiv lanţul ibis, dar şi Novotel şi Mercure din Capitală, a încheiat parteneriate cu antreprenori pentru a deschide două noi hoteluri la Arad şi Braşov sub brandurile ibis Styles - nou pe piaţa românească -, respectiv Mercure. Ambele hoteluri vor fi construite de la zero şi vor fi inaugurate în 2017. Investiţia este estimată de ZF la 15-20 mil. euro.

Pe de altă parte, grupul hotelier Rezidor din Belgia se va extinde în România după ce a ajuns la două hoteluri în Bucureşti şi anume o unitate de cinci stele Radisson Blu şi una de patru stele sub brandul Park Inn by Radisson. Unităţile sunt deţinute de grupul israelian Elbit Imaging.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO