Companii

A pariat în plină criză economică pe produse de bărbierit de lux şi a câştigat: Criză sau nu, am mers pe ideea asta. Sigur, am început mai greu, dar am reuşit să avem an de an o creştere

A pariat în plină criză economică pe produse de...

Autor: Bogdan Angheluţă

02.04.2017, 13:00 478

Răzvan Trapiel a mizat pe lipsa unor produse de lux – ca apa de colonie şi produsele pentru bărbierit - în magazinele de pe piaţa locală şi a pornit, în mijlocul crizei, un business destinat celor cu venituri peste medie. Anul acesta vrea să dezvolte şi mai mult afacerea, deschizând o frizerie de lux destinată aceloraşi clienţi.

„Ideea businessului a plecat de la uzul propriu al produselor; practic, pe piaţa produselor premium de la noi, oferta nu era foarte mare”, povesteşte Răzvan Trapiel, managing partner la barbieritdelux.ro. „Din cele câteva branduri pe care le foloseam pe vremea aia, m-am gândit că în loc să le comand şi să le tot comand, ar fi mai bine să le aduc în ţară. Am luat legătura cu două dintre firme; Truefitt&Hill a răspuns pozitiv, am văzut care sunt condiţiile şi ne-am pus pe treabă.”

Prin urmare, Răzvan Trapiel a devenit unic furnizor în România al companiei. Înfiinţată în 1805, Truefitt & Hill deţine cel mai vechi local de bărbierit din lume şi este, de asemenea, furnizor oficial al Casei Regale a Marii Britanii, prin mandatul regal al Ducelui de Edinburgh.

Citiţi continuarea în revista Business Magazin

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO