Companii

Adidas a deschis magazin în Promenada Craiova şi a ajuns la o reţea de şapte unităţi pe piaţa locală

Adidas a deschis magazin în Promenada Craiova şi a...

Autor: Laurentiu Cotu

17.10.2023, 16:30 737

Adidas România, parte a grupului german adidas, designer şi dezvoltator global de încălţăminte, îmbracăminte şi accesorii pentru sport, a deschis un outlet de 542 de metri pătrăţi în zona din exteriorul mallului Promenada Craiova, ajungând astfel la o reţea de şapte magazine pe piaţa locală. Decorul noului magazin este unul avangardist, inspirat din designul arenelor sportive. „Deschiderea primului magazin adidas outlet din zona de sud-vest a României a reprezentat unul dintre obiectivele noastre principale în ultima perioadă. Ne-am dorit să le oferim iubitorilor de sport un loc unde vor descoperi cu siguranţă echipamentul de care au nevoie pentru a-şi susţine pasiunea. (...)“, a declarat Sorin Fiscutean, sr. district manager retail & franchise adidas România, într-un comunicat de presă. Adidas România a realizat în 2021 o cifră de afaceri de 146,1 mil. lei (29,6 mil. euro), un profit net de 2,5 mil. lei (520.000 de euro), având un număr mediu de 125 de angajaţi, potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor. Adidas este designer şi dezvoltator global de încălţăminte, îmbrăcăminte şi accesorii pentru sport şi viaţa de zi cu zi. Cu sediul central în Herzogenaurach, Germania, compania are peste 61.000 de angajaţi la nivel globul şi a generat vânzări de 21,2 miliarde de euro în 2021. Pe piaţa de echipamente sportive, lupta se dă între retailerii multibrad specializaţi precum Decathlon, Hervis şi Sportisimo, actorii online, unităţile monobrand ca de exemplu Adidas ori Under Armour, dar şi magazinele nespecializate, cum ar fi cele de modă sau de comerţ cu dominantă alimentară precum hipermarketurile. Acestea din urmă au şi articole de sport în portofoliu, chiar dacă focusul nu e pe acest tip de produse.

Cei mai mari cinci retaileri multibrand de echipamente sportive au adunat anul trecut vânzări de aproape 2,5 mld. lei, businessul cumulat crescând cu circa 17%, peste inflaţia generală, semn că românii au avut în continuare apetit de shopping când vine vorba de biciclete, gantere ori pantofi pentru alergare.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels


AFACERI DE LA ZERO