Mediul actual de business este plin de incertitudini, iar companiile încearcă să afle încotro se îndreaptă, remarcă Adrian Mihai, cofondator şi CEO al businessului autohton FAN Courier. Compania pe care a fondat-o alături de Lucreţiu Pătrăşcanu şi Neculai Mihai a mai trecut prin asemenea etape, chiar şi începutul fiind unul cu provocări.
FAN Courier, liderul pieţei de curierat din România, a început să facă business într-o perioadă în care termenul de „curierat“ nici nu era cunoscut şi înţeles pe piaţa locală, îşi aminteşte Adrian Mihai de la FAN Courier, o companie cu 25 de ani de existenţă, fondată în 1998. „Când am început, în 1998, era un haos total, aproape o junglă, cu foarte puţină informaţie şi legislaţie. Mergeam la clienţi, le spuneam că fac curierat, iar ei îmi cereau să le fac abonamente la ziare, pentru că ne confundau cu serviciile de poştă. Piaţa s-a schimbat însă foarte mult, poate că nici nu ne dăm seama cât de mult“, a spus Adrian Mihai într-o ediţie specială a emisiunii ZF Live, cu ocazia galei aniversare de 25 de ani a Ziarului Financiar.