Companii

Aerotravel mizeaza pe corporate pentru afaceri de 36 mil. euro

14.12.2007, 17:37 13

Aerotravel Lufthansa City Center, unul dintre cei mai importanti tour-operatori de pe piata, estimeaza o cifra de afaceri de 29,6 milioane de euro in acest an, in crestere cu 23% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut si estimeaza pentru anul viitor afaceri de 36 de milioane de euro.
"Aproximativ 80% din afaceri sunt generate de segmentul corporate, restul fiind realizat pe partea de leisure. In Bucuresti, de exemplu, procentajul inregistrat pe corporate este de aproximativ 90%. Cu toate acestea, cel mai dinamic segment din punctul de vedere al cresterii este cel de leisure a carui valoare a crescut cu 30% anul acesta", a declarat Antonio Nitu, directorul general al Aerotravel Lufthansa City Center. Printre cei mai mari clienti ai companiei se numara producatorul de anvelope Michelin si grupul petrolier rusesc Lukoil.
Cresterea de aproximativ 22% estimata pentru anul viitor va fi sustinuta pe de o parte de imbunatatirea gamei de oferte prin lansarea unor pachete denumite "vacante aniversare" in destinatii precum Portugalia, India, Venetia sau croaziere pe Marea Mediterana.
Aerotravel functioneaza in prezent prin intermediul a 7 agentii localizate in Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Sibiu si Timisoara, in care sunt angajate 100 de persoane.
"In prezent analizam patru potentiale orase pentru deschiderea urmatoarelor agentii. Dintre acestea trebuie sa alegem doua pana in primavara acestui an. Regiunile la care ne uitam sunt Transilvania, Moldova si sudul tarii. In medie, aproximativ 4 oameni vor fi angajati in fiecare agentie", spune Nitu.
Aerotravel Lufthansa City Center functioneaza atat ca o agentie de turism clasica, dar si ca un vanzator de bilete de avion, nu doar pentru Lufthansa, dar si pentru alte companii aeriene.
Astfel, aproximativ 80% vine din activitatea de ticketing (activitatea de vanzare a biletelor de avion), restul din partea de turism.
Aerotravel a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 24 de milioane de euro, ocupand locul trei in topul agentiilor din Romania, din punctul de vedere al incasarilor, dupa Happy Tour si Eximtur. Prezenta pe piata de zece ani, compania este afiliata la lantul Lufthansa City Center International (LCC) din anul 2000 si s-a axat in special pe segmentul de turism de afaceri, introducand pachetele de vacanta in urma cu patru ani.
In ceea ce priveste businessul operatorului aerian Lufthansa, acesta va inregistra anul acesta afaceri de 30 de milioane de euro, dar estimeaza pentru anul viitor o crestere de 33%.
"Obiectivul de afaceri stabilit pentru anul viitor este de aproximativ 40 de milioane de euro in conditiile in care pana la sfarsitul acestui an estimam afaceri de 30 de milioane de euro", a declarat Stefan Versemann, directorul general pentru Romania si Moldova al Lufthansa German Airlines.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO