Companii
Afacerile producătorului de ceramică pentru menaj Cesiro din Sighişoara au ajuns la 9 mil. euro în S1
Producătorul de articole din faianţă pentru menaj Cesiro din Sighişoara, judeţul Mureş, a realizat în primul semestru o cifră de afaceri de 9 mil. euro, în stagnare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, mizând până la finalul lui 2017 pe afaceri totale de 18 mil. euro.
Compania a ajuns în prezent să exporte 85% din producţia fabricii din Sighişoara. Secuiana produce lunar 4,5 milioane articole pentru clienţi din Anglia, Austria, Bulgaria, Cehia, Estonia, Elveţia, Franţa, Germania, Grecia, Italia, Olanda, Polonia, Serbia, Spania şi Ungaria, dar şi pentru piaţa internă, potrivit site-ului Cesiro. „Clienţi noi nu avem momentan, lucrăm cu aceiaşi aproximativ 60 de clienţi din 30 de ţări, însă sperăm ca până la finalul anului să putem demara colaborări noi în Brazilia, Argentina şi Ucraina. Capacitatea de producţie va rămâne aceeaşi ca în 2016, neputând creşte din cauza lipsei de personal“, a declarat pentru ZF Transilvania Dan David, commercial manager la Cesiro.
Compania produce în principal farfurii, platouri, ceşti şi boluri, dar şi ceainice, cafetiere, vaze, ghivece sau coşuri de fructe, produsele Cesiro fiind prezente în cele mai multe dintre hipermarketurile şi supermarketurile din Europa. La nivel local, produsele Cesiro sunt distribuite prin compania Cesiro House All către principalele lanţuri de supermarketuri, dar şi către clienţii mai mici tradiţionali, potrivit unor informaţii furnizate anterior de companie. Compania lucrează la 85% din capacitatea totală de producţie, similar cu anii 2016 şi 2015, potrivit unor informaţii anterioare.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Topul dividendelor care vor fi acordate de băncile mari din România. Dividende de aproape 1 mld. euro au fost aprobate pentru acţionarii băncilor din Austria, Franţa, Italia şi România
-
Tendinţe. Analiza de luni. Cum a devenit România un hub pentru centrele de tehnologie ale marilor companii internaţionale, de la Mega Image, Lidl şi Metro la Hornbach, H&M şi Estee Lauder
-
Semnal de alarmă pentru execuţia bugetară: deficitul a crescut până la 2% din PIB pe primul trimestru
-
Ce se mai întâmplă în agrobusinss. Cu programe de „plombare“ rămânem cu deficitul uriaş în industria alimentară. Avem nevoie de bani pentru investiţii în procesare
-
Claudiu Aron vrea să aducă turişti japonezi şi chinezi la hotelul Alpin din Poiana Braşov
-
Bursă. Perioada de raportări pentru T1/2024, începută mâine de OMV Petrom. Urmează BRD SocGen, TeraPlast şi emitentul BVB
-
Adrian Vasilescu, BNR: Ce crede lumea despre educaţia financiară
-
ZF Cum creştem industria alimentară românească. Anomaliile din industria alimentară: suntem pe primele locuri în UE în agricultură, dar importăm porumb din Ungaria, mere din Polonia şi conserve de roşii din Turcia. Cum întoarcem roata? „Industria alimentară trebuie să devină sector prioritar, să fim ajutaţi să facem investiţii“
-
ZF Tech Day. Sorin Cosmescu, EXE Software: Într-un an complicat ca 2023 am reuşit să creştem businessul cu 9%, iar pentru anul acesta ne-am propus un avans de peste 10%. Vedem o cerere mai mare pentru soluţii de tip business intelligence. Avem mai multe solicitări din România decât din străinătate
-
ZF Investiţi în România! Daniela Burcă, COO la Prysmian: Investim în creşterea producţiei la Slatina, dar şi în cercetare-dezvoltare şi într-un centru de IT în România. „Avem peste 50 de posturi deschise pe partea de IT şi vrem să ne atragem colegi aici.“
-
Urmează CFA CEE Investment Conference la Bucureşti. Joi, 9 mai, comunitatea CFA se întâlneşte cu mediul de business şi cu autorităţile publice din Europa Centrală şi de Est pentru a dezbate viitorul regiunii
-
Educaţie, stil de viaţă şi wellness. Elevii români, campioni mondiali la robotică: Două echipe româneşti au ajuns în finala Campionatului Mondial de robotică FIRST din SUA şi au jucat una împotriva celeilalte, disputându-şi titlul suprem
-
Antreprenori locali. Cum a reuşit un antreprenor ca în opt ani să dezvolte un grup cu 40 de restaurante şi afaceri de 15 milioane de euro în 2023? Tomcat Hospitality operează branduri precum Treevi Pizza al Taglio, Fabrica de Ciorbe şi Sagakura
-
Afaceri de la Zero. Stup Edition. Ciprian Isacovici creează mobilă transformabilă sub brandul Extensio Mob şi ajută oamenii să îşi eficientizeze spaţiul din casă. „Vreau să le transmit oamenilor că pot să trăiască într-un apartament de două camere cu confortul de la trei camere“
-
CFA: Încrederea în economie creşte pe termen scurt, dar sunt multe îndoieli legate de viitor. Datoria publică calculată ca procent în PIB este anticipată să se majoreze la 53 % în următoarele 12 luni