Companii

Agentia J'Info Tours mizeaza pe venituri de 17 milioane de euro in sezonul de vara

Agentia J'Info Tours mizeaza pe venituri de 17 milioane de euro in sezonul de vara

Click pentru imaginea intreaga

03.04.2007, 20:44 39

Agentia de turism J'Info Tours, aflata in topul primilor zece jucatori de pe piata de profil, estimeaza o majorare de 40% a veniturilor aferente sezonului estival.
Pe principalul sector de activitate, comercializarea de pachete turistice, reprezentantii J'Info Tours estimeaza o crestere de 40% a vanzarilor si a numarului de turisti pentru vara acestui an comparativ cu aceeasi perioada a anului 2006, in conditiile in care compania a inregistrat pana in prezent cresteri de circa 20-25% pe acest segment.
"Anul acesta am lansat oferta pentru vara mai devreme decat anul trecut, respectiv in perioada Targului National de Turism, la cererea clientilor.
Vanzarile din perioada targului, precum si semnalele si conjuncturile din piata, ne spun ca aceasta crestere este realizabila", a declarat Cristina Irimia, director de marketing la agentia de turism J'Info Tours. Potrivit companiei, anul trecut, din cifra de afaceri de 19 milioane de euro, 12 milioane de euro au fost realizate in perioada mai-octombrie, perioada care este considerata de turoperatori sezonul de vara. O crestere de 40% ar duce la o majorare a acestei cifre pana la 17 mil. euro pentru acest an.
Oferta companiei pentru sezonul urmator cuprinde atat circuite tematice (Pe urmele lui Harry Potter, Whiskey Tour, La drum cu Codul lui da Vinci, Pe urmele lui Gaudi si Dali), cat si sejururi in Tenerife, Thailanda, safari in Africa de Sud, pelerinaj in Tara Sfanta sau calatorii culturale in Spania si Italia.
Compania va opera un numar de sase zboruri charter, pe destinatiile Spania (Mallorca, Tenerife, Costa Brava), Grecia (Creta), Rhodos si Turcia (Antalya).
J'Info Tours lucreaza cu peste 100 de parteneri din tara iar recent, agentia de turism si-a manifestat si intentia de a se extinde prin franciza, taxa anuala pentru francizat fiind de circa 500 de euro pe an, cu obligativitatea ca acesta sa comericializeze produsele turistice ale J'Info.
Agentia a introdus recent in circuitul turistic si ultima investitie hoteliera, pensiunea Casa Valea Argintilor, in care compania a investit peste 500.000 de euro. Pensiunea ecologica, situata in satul Simon Brane, in apropiere de Bran, este cotata la patru margarete si opereaza 14 camere duble, dispunand de asemenea si de sali de conferinta.
"Produsul este destinat atat segmentului leisure, cat si evenimentelor corporative. Am dorit sa pastram autenticitatea locatiei si sa incurajam protejarea mediului prin promovarea unui turism ecologic. Exista 7 izvoare de apa minerala care este captata pentru oaspeti, iar toate produsele care se folosesc la gatit sunt naturale, cumparate din sat", a declarat Cristina Irimia, directorul de marketing al J'Info Tours.
Aceasta nu este prima investitie imobiliara a turoperatorului. In 2004, J'Info Tours a investit 700.000 de euro in centrul de conferinte de pe malul lacului Snagov. In 2003, turoperatorul roman s-a extins pe piata hoteliera, deschizand un aparthhotel (apartamente inchiriate in regim hotelier) in Bucuresti.
Alti jucatori importanti pe piata romaneasca de turism care si-au anuntat intentia de a investi pe piata hoteliera sunt Marshal, Atlantic Tours si RR Turism (care opereaza hotelul Dacia). Alin Burcea, proprietarul agentiei de turism Paralela 45 a anuntat saptamana trecuta un plan de investitii hoteliere pentru urmatorii doi ani care se ridica la 12 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO