Companii

Amato, Cellini: Ne extindem pe segmentul ceasurilor cu preţuri mai mici. Vânzările produselor de peste 5.000 de euro au scăzut cu 50% în criză

Amato, Cellini: Ne extindem pe segmentul ceasurilor cu...

Autor: Cristina Roşca

04.03.2014, 00:08 480
Alessandro Amato, italianul care deţine în România ma­ga­zinele de lux Cellini, Gucci şi Paul&Shark, vrea să se extindă în acest an cu uni­tăţi noi pe segmentul mediu sub branduri pre­cum Swarovski şi Swatch – Tissot în con­textul în care în criză românii s-au orientat către produse cu preţuri mai mici. Astfel, în timp ce vânzările de ceasuri şi bijuterii de peste 5.000 de euro au scăzut cu până la 50% în perioada 2008-2013, cele de produse de 100-600 de euro au mers bine.
 
„Planul nostru este să deschidem sub noul concept Swatch-Tissot cel puţin trei ma­ga­zine în Bucureşti şi câte unu în marile ora­şe din ţară. Pentru acest an avem plănui­te cel puţin două deschideri, ambele în Bucureşti.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO