• Leu / EUR4.9451
  • Leu / GBP5.8116
  • Leu / USD4.8462
Companii

Amato, Cellini: Ne extindem pe segmentul ceasurilor cu preţuri mai mici. Vânzările produselor de peste 5.000 de euro au scăzut cu 50% în criză

Amato, Cellini: Ne extindem pe segmentul ceasurilor cu preţuri mai mici. Vânzările produselor de peste 5.000 de euro au scăzut cu 50% în criză

Autor: Cristina Roşca

04.03.2014, 00:08 476
Alessandro Amato, italianul care deţine în România ma­ga­zinele de lux Cellini, Gucci şi Paul&Shark, vrea să se extindă în acest an cu uni­tăţi noi pe segmentul mediu sub branduri pre­cum Swarovski şi Swatch – Tissot în con­textul în care în criză românii s-au orientat către produse cu preţuri mai mici. Astfel, în timp ce vânzările de ceasuri şi bijuterii de peste 5.000 de euro au scăzut cu până la 50% în perioada 2008-2013, cele de produse de 100-600 de euro au mers bine.
 
„Planul nostru este să deschidem sub noul concept Swatch-Tissot cel puţin trei ma­ga­zine în Bucureşti şi câte unu în marile ora­şe din ţară. Pentru acest an avem plănui­te cel puţin două deschideri, ambele în Bucureşti.“
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - astăzi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9451
Diferență: -0,0061
Ieri: 4.9454
Azi: 4.8462
Diferență: 0,2441
Ieri: 4.8344
Azi: 5.8116
Diferență: 0,646
Ieri: 5.7743
Azi: 4.9872
Diferență: 0,0241
Ieri: 4.9860