Companii

Ana-Maria Doxan, Nespresso: Disponibilitatea limitată a componentelor electronice şi preţul record al cafelei verzi sunt doi dintre factorii care au determinat creşteri de preţuri

Ana-Maria Doxan, business executive officer în cadrul Nespresso

Ana-Maria Doxan, business executive officer în cadrul Nespresso

Autor: Cristina Roşca

31.10.2022, 17:00 89

♦ Nespresso este o divizie a gigantului din industria dulciurilor şi cafelei Nestlé, dar este un business operat separat, conform celor mai recente date ZF ♦ Totuşi, nu există o entitate juridică distinctă pentru Nespresso.

Ana-Maria Doxan, business executive officer în cadrul Nespresso, spune că astăzi numeroase industrii se confruntă cu creşteri generalizate ale preţurilor, inclusiv industria de elec­tro­nice şi electrocasnice mici şi cea pro­ducătoare de cafea. Ea le menţio­nează pe cele două pentru că Nespresso, o divizia a gigantului elveţian Nestlé, are în portofoliu atât cafea (capsule), cât şi espressoare sub propriul brand, dar realizate de jucători specializaţi.

„În prezent cred că suntem cu to­ţii – consumatori şi businessuri deo­potrivă – afectaţi de inflaţie“, spune executivul care conduce de anul trecut operaţiunile Nespresso în România.

Printre factorii care au determinat creşterile de preţuri ea menţionează dis­ponibilitatea limitată a componen­telor electronice şi a altor elemente, si­tu­aţie generată de cererea crescută venind din­spre mai multe industrii, precum auto­mo­tive, electronice şi electrocasnice; creş­terea preţurilor de import şi scum­pirea materiilor prime. Spre exemplu, preţul cafelei verzi, la nivel global, se situează astăzi la un ni­vel record. Nespresso lucrează în mod direct cu peste 140.000 de fermieri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24