♦ „Am deschis două magazine în acest an, dar vrem să accelerăm şi până la final de 2022 să ajungem la 10-15 inaugurări.“ ♦ „Pentru anul acesta, ne propunem să continuăm trendul ascendent, dar avansul businessului va veni din expansiune şi destul de puţin din disponibilitatea de consum a oamenilor.“
Reţeaua de magazine Annabella, cel mai puternic jucător român din comerţul alimentar prin prisma reţelei şi a cifrei de afaceri obţinute, a deschis anul trecut 13 magazine noi şi vrea să menţină ritmul şi în 2022. Pentru a putea face asta însă, compania trebuie să accelereze expansiunea în a doua parte a anului. Acelaşi model însă l-a aplicat reţeaua deţinută de familia de antreprenori locali Mutu şi în 2021.
„Am deschis ieri un nou magazin (pe DN 64, Calea lui Traian, 136 - n.red.) şi am ajuns la un total de 98 de unităţi în reţea. Anul acesta, până acum, am inaugurat două unităţi, dar vrem să accelerăm şi să ajungem la 10-15 deschideri până la final de 2022“, spune Alexandru Şoacăte, deputy CEO al retailerului Annabella, poziţie pe care o deţine de doi ani.