Companii

Armina Popeanu a ajuns la afaceri de 50.000 de euro cu Lyria, un brand care produce genţi, pantofi şi accesorii din piele naturală

Armina Popeanu, fondator Lyria -Povestea ta Pictată.

Armina Popeanu, fondator Lyria -Povestea ta Pictată.

Autor: Alexandra Cepăreanu

08.08.2019, 19:30 456

„Vindem 80% din producţie în România şi 20% în restul lumii. Ponderea vânzărilor din ţară este de 60%, comenzi primite în mediul online şi 40% offline.“

Armina Popeanu, la bază arhitect spe­cializat în design de accesorii, a înfiinţat în 2014 businessul Lyria prin care produce şi personalizează prin pictare ma­nua­lă acce­sorii, genţi şi pantofi din piele naturală, iar astăzi tri­mite la export 20% din pro­ducţia companiei.

Investiţia iniţială în dezvoltarea bran­du­lui Lyria a fost de 2.000 de euro, anul trecut com­pania înregistrând afaceri de 50.000 de euro, a spus pentru ZF fondatoa­rea busines­sului. „Cu o investiţie iniţială de 2.000 de euro, valoarea motocicletei mele la vremea res­pec­ti­vă, veniturile în 2017 au fost de aproape 40.000 de euro şi în 2018 de 50.000 de euro. Pentru 2019 preconizăm o creştere organică de 35%, fără infuzii de capital, ceea ce înseamnă că esti­măm să încheiem anul în curs cu o cifră de afa­ceri de 70.000 de euro“, a spus Armina Popeanu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO