Heineken România, producătorul brandurilor de bere Golden Brauşi Ciuc, a înregistrat o creştere de 7% a cifrei de afaceri înprima jumătate a acestui an comparativ cu aceeaşi perioadă a anului2009, la 542 milioane lei brut şi 451 milioane lei net.
"În ciuda trendului descendent înregistrat de piaţa berii dinRomânia, în prima jumătate a anului 2010, am înregistrat o creşterede 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu acceaşi perioadă a anului2009. În primul semestru al anului 2010, am continuat să investimîn mărcile noastre şi ne-am concentrat pe activele de bază alecompaniei. În plus, ne-am îmbunătăţit abilitatea de a generalichidităţi printr-o revizuire atentă a investiţiilor, prinprogramele de management al costurilor şi prin managementulcapitalului de lucru", a declarat Jan Derck van Karnebeek, directorgeneral al Heineken România.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels