Companii

Biborteni isi diversifica portofoliul si investeste 2,5 mil. euro in promovare

07.06.2007, 18:53 38

Producatorul de apa minerala Biborteni, parte a Euro Group, care detine si producatorul de vinuri Murfatlar, estimeaza cresterea vanzarilor cu 25-30% in acest an fata de 2006, ca urmare a extinderii gamei de apa minerala carbonatata cu trei sortimente, cu grad diferit de carbonatare. Compania a vandut anul trecut 31,5 mil. litri de apa minerala Biborteni.
"Ne propunem sa castigam 1-2% din piata apelor minerale imbuteliate la nivelul unui an", a declarat Madalin Simion, brand manager Biborteni.
Compania Bibco Biborteni si-a planificat in acest an un buget de 2,5 mil. euro pentru promovarea produselor lansate recent, precum si a apei minerale Valea Brazilor, intrata pe piata la sfarsitul lui 2006, si a limonadei imbuteliate Limo.
"Apa minerala Valea Brazilor, pozitionata pe segmentul de pret value for money (cantitate mai mare pentru un pret mai mic - n. red.), ar trebui sa ne creasca vanzarile cu minim 20% in acest an fata de 2006", a mai spus Simion.
Bibco Biborteni a inregistrat vanzari de aproximativ 12 mil. euro in anul 2005, pe segmentul apei minerale si al sucurilor, potrivit ultimelor date financiare comunicate de companie. Compania concureaza cu Romaqua Group, Coca-Cola HBC Romania, Pepsi Americas Romania, Perla Harghitei sau Apemin Tusnad, pe o piata estimata la 1,1 mld. litri in 2006.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO