Astfel, România s-ar putea afla alături de Italia pe lista de exit-uri a germanilor. Oficialii Rewe Group spun însă că„nu avem în plan să vindem Billa România“. Totuşi, potrivit mai multor surse din piaţă, germanii au început deja să caute un cumpărător pentru lanţul de supermarketuri, iar printre cei interesaţi s-ar afla un fond de investiţii.
Frank Hensel, directorul executiv al operaţiunilor Rewe International citat de cotidianul Wall Street Journal, afirma că grupul îşi va concentra atenţia pe pieţele din Europa Centrală şi de Est, unde deja este prezent şi unde deţin poziţia de lider. Billa este prezentă pe şapte pieţe din regiune, respectiv Bulgaria, Croaţia, România, Rusia, Slovacia, Cehia şi Ucraina. În total germanii au aproape 640 de magazine şi vânzări de 2,8 mld. euro anul trecut, în creştere cu 8,3% comparativ cu 2012.
Rewe a vândut astfel deja 53 de magazine Billa din Italia către Carrefour şi are în plan să mai vândă şi restul de 83 de unităţi, purtând deja discuţii cu un potenţial cumpărător.
În România nemţii au sub acest brand peste 80 de magazine, pe segmentul supermarketurilor fiind printre lanţurile mai puţin extinse în comparaţie cu rivalii de la Mega Image (peste 300 de magazine) şi Profi (peste 230). Pe această piaţă mai este prezent şi Carrefour cu formatul Market care are tot aproape 80 de magazine ca şi Billa.