Companii

Brandul românesc de cafenele 5 to go, dezvoltat de Radu Savopol şi Lucian Bădilă, a semnat în ultima lună 9 contracte de franciză noi, în Bucureşti, Cluj şi Călăraşi

Brandul românesc de cafenele 5 to go, dezvoltat de Radu...

Autor: Roxana Rosu

23.04.2020, 11:11 347

Brandul românesc de cafenele 5 to go, dezvoltat de Radu Savopol şi Lucian Bădilă, a semnat în ultima lună contracte pentru 9 francize noi, în Bucureşti, Cluj şi Călăraşi, şi a continuat amenajarea unor noi locaţii, zece dintre acestea fiind pregătite pentru deschidere.

„Cu toate că trecem printr-o situaţie dificilă la nivel internaţional, noi, grupul 5 to go, am încercat în această perioadă să ne continuăm activitatea, în limita permisă de legislaţie şi de regulile de siguranţă, să rămânem optimişti, dar şi conectaţi cu comunitatea 5 to go, atât francizaţi cât şi consumatori şi prieteni ai mărcii. Vrem să revenim cu forţe proaspete după această criză şi să optimizăm activitatea pentru a reuşi să ne îndeplinim targetul pentru anul în curs. Astfel, din 15 martie şi până la ora actuală am reuşit să semnăm 9 francize, dintre care 4 sub conceptul de Pro Unit, am finalizat 10 amenajări de noi locaţii şi mai avem alte 15 în curs, am închiriat 3 spaţii şi am relocat altele 3 din nereguli legate de chirie. În plus, am decis că e momentul să continuăm dezvoltarea business-ului 5 to go şi către alte direcţii. Astfel, am listat două dintre produsele noastre, siropul pentru acasă şi cănile din porţelan, pe platforma celui mai mare retailer online local”,  a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Compainia a anunţat anterior că toate unităţile 5 to go vor fi redeschise pe 5 mai, însă vor funcţiona în regim de „to go” şi „drive through”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO