Companii

Brandul românesc de electrocasnice Albatros, cu produse realizate însă în China, a ajuns la afaceri de 130 mil. lei. Compania controlată de antreprenoarea Cristina Valentina Dumitra este activă pe segmentul preţurilor mici şi medii

Brandul românesc de electrocasnice Albatros, cu produse...

Autor: Cristina Roşca

25.09.2020, 19:50 920

Românii au cumpărat anul trecut electrocasnice sub brandul Albatros în valoare de aproape 130 mil. lei, businessul crescând cu 16,5% faţă de 2018. Cifra de afaceri a companiei Smart Electro-Distribution care operează businessul s-a dublat în ultimii trei ani. Profitul net a avut şi el o evoluţie ascendentă, ajungând la 4,1 mil. lei în 2019, după un avans de 21%.

Firma, care are doar 30 de salariaţi, are activităţi de import şi distribuţie de electrocasnice, fiind unul dintre cei mai mari zece jucători din piaţa de profil. Au fost luate în calcul doar companiile care au CAEN-ul (obiectul de activitate) 4643 – Comerţ cu ridicata al aparatelor electrice de uz gospodăresc, al aparatelor radio şi televizoare. Nu sunt incluse astfel firme mari precum Arctic, De’Longhi sau Electrolux care operează pe aceeaşi firmă şi producţia locală şi importul şi distribuţia.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO