Companii

Brico Dépôt: Avem două direcţii în care investim - dezvoltarea platformei de comenzi online şi creşterea gamei de produse

Brico Dépôt: Avem două direcţii în care investim -...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

01.08.2022, 17:00 130

La nivelul grupului Kingfisher, din care face parte reţeaua, România este a doua ţară, după Polonia, care a înregistrat creşteri semnificative în T1/2022 faţă de 2021.

Retailerul de bricolaj Brico Dépôt, care are 35 magazine pe piaţa locală, vrea să extindă gama de produse pe care le vinde în România şi să continue investiţiile în platforma online.

„În perioada următoare, ne propunem să dezvoltăm în continuare gama, comerţul online şi serviciile. În ceea ce priveşte investiţiile, avem două mari direcţii pe care ne axăm - dezvoltarea platformei de comenzi online şi, în acelaşi timp, oferirea mai multor produse şi servicii“, au spus reprezentanţii Brico Dépôt într-un răspuns în vederea realizării anuarului ZF Cei mai mari jucători din economie - ediţia 2022, care a apărut recent pe piaţă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO