Companii

Carrefour îşi încearcă norocul şi în online, deşi spune că segmentul nu acoperă nici 1% din vânzările de alimente. Care este profilul clientului?

Carrefour îşi încearcă norocul şi în online, deşi...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

25.07.2013, 19:56 155
Cei mai mulţi clienţi ai magazinului Carrefour online, lansat sub formă de „test“ în luna aprilie şi prezentat oficial ieri, îşi fac cumpărăturile în mijlocul săptămânii, cu precădere între orele 14 şi 16, în timp ce 45% dintre ei au apelat de cel puţin două ori la acest serviciu, spun reprezentanţii retailerului. Ei preferă să cumpere produse precum apă, fructe, banane în special, legume şi detergenţi.
 
 
Consumatorul „din online“ achită contravaloarea coşului de cumpărături cu cardul, aceasta fiind modalitatea exclusivă de plată pe site, în timp ce în cazul a peste 90% din comenzile din comerţul online din România plata se face la livrare, după cum afirmă reprezentanţii grupului francez. „Este o anomalie faptul că românii încă preferă să facă plata ramburs, nu se întâmplă nicăieri în lume. Este din cauza lipsei de încredere“, consideră Vlad Ardeleanu, directorul comercial al Carrefour România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO