Companii

Cat inseamna IMM-urile in businessul Romtelecom

Cat inseamna IMM-urile in businessul Romtelecom

Autor: Anca Barbulescu

15.05.2011, 12:48 563

Corina Paun are pe mana aproape 10% din veniturile Romtelecom.Este responsabila de afacerile cu firme mici si mijlocii, unsegment mic, dar care a adus cresteri pentru operatorul detelecomunicatii anul trecut.

"Companiile mici si mijlocii inseamna 80% din numarul total defirme din economie si aduc in jur de 35% din venituri",dimensioneaza Corina Paun, directorul de vanzari pentru segmentulde IMM-uri si microintreprinderi din cadrul Romtelecom, domeniul decare este responsabila din 2007 incoace. Baza de astfel de clientiai operatorului cuprinde in prezent aproximativ 130.000 de firmedintr-un total de 400.000 considerate active din Romania si a fostextinsa in ultimii ani, indiferent de criza, in 2010 fiind vorbadespre un avans de 15% fata de anul precedent.

Din intreaga piata a IMM-urilor si microintreprinderilor,Romtelecom detine astfel in jur de 33%, pondere care nu se aplicainsa si pentru venituri. Pentru ca este vorba de companii cuincasari nu foarte mari, contractele sunt de regula mai putincostisitoare decat in cazul unei firme cu sute sau chiar mii deangajati, dar au fost incheiate pana acum si doua contracte cuvaloare mai mare de 350.000 de euro pe an si alte cinci de peste100.000 de euro. Astfel, Corina Paun coordoneaza un buget anual depeste 70 de milioane de euro, adica mai putin de 10% din venituriletotale ale operatorului de telecomunicatii. Citiţi mai mult desprecât inseamna IMM-urile in businessul Romtelecom pewww.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO