Companii

Cât poate să mai reziste o cafea la 5 lei într-un context inflaţionist? Radu Savopol, cofondator 5 to go: În următorii 5-7 ani, cafeaua de bază, espresso, nu cred că va suferi modificări de preţ. Laptele a fost cel care a influenţat major schimbările de preţ

Radu Savopol, cofondator al lanţului de cafenele 5 to go: În alte ţări, preţurile nu sunt atât de mari la materia primă. Asta mă pune pe gânduri pentru că nu este normal ca acelaşi produs, într-o ţară din Europa, să aibă un preţ de intrare, iar în România, acesta să fie mai mare

Radu Savopol, cofondator al lanţului de cafenele 5 to go: În alte ţări, preţurile nu sunt atât de mari la materia primă. Asta mă pune pe gânduri pentru că nu este normal ca acelaşi produs, într-o ţară din Europa, să aibă un preţ de intrare, iar în România, acesta să fie mai mare

Autor: Alexandra Matei

27.01.2023, 22:00 3688

În decembrie 2021 a fost prima dată când brandul 5 to go a realizat o majorare a preţului unic de 5 lei Astăzi, un cappuccino costă 6 lei, iar un caffe latte a ajuns la 7 lei Cafelele care încă îşi păstrează preţul iniţial de 5 lei sunt espresso şi americano Radu Savopol: În alte ţări, preţurile nu sunt atât de mari la materia primă.

Lanţul de cafenele 5 to go, fondat în 2015 de antreprenorii Radu Savopol şi Lucian Bădilă, care au adus pe piaţa HoReCa din România conceptul de preţ unic pentru toate produsele comercializate, a fost puternic impactat de inflaţie.

Cafeaua, sandvişul sau orice alte produse din portofoliul 5 to go se vindeau, până acum puţin timp, la preţul de 5 lei, însă odată cu creşterea inflaţiei, preţul de vânzare al unor produse a fost majorat.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO