Companii

Ce puteţi citi în noul număr Business Magazin. Cum transformi trendul verde în motor de creştere, care este criza care abia se coace în lanuri şi cum să începi să investeşti la Bursă?

Ce puteţi citi în noul număr Business Magazin. Cum...

Autor: Roxana Petrescu

24.01.2022, 00:05 226

Cea mai recentă ediţie a Business Magazin arată cum sustenabilitatea a devenit o srategie de business, cu rezultate mereu pe plus, analizează impactul pe care preţul record al gazului îl va avea asupra culturilor agricole şi arată cum consumul de alcool a devenit unul dintre cele mai nocive obiceiuri accentuate de pandemie.

În imobiliare, sustenabilitatea a depăşit stadiul de strategie şi este deja în „core business“, fiind prezentă în activităţile de zi cu zi ale companiilor şi chiar şi în rezultatele financiare de la final de an. Cum se traduce sustenabilitatea în businessul Iulius, cel mai mare dezvoltator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu investiţii ce depăşesc 1,2 miliarde de euro? Aflaţi în Business Magazin.

Se spune că nimic nu este întâmplător şi aşa pare că stau lucrurile şi când vine vorba de evoluţia carierei lui Andy Fang. Cel mai nou numit country manager al diviziei de consumer business a Huawei România şi-a început cariera în cadrul unui producător de electrocasnice, iar după aproape două decenii, printre responsabilităţile sale principale se află diversificarea businessului Huawei pe piaţa locală, consacrat mai ales prin smartphone-uri, inclusiv prin comercializarea de electrocasnice. Mai multe aflaţi în Business Magazin.

Criza gazelor naturale şi a energiei a avut impact direct şi puternic asupra producţiei de îngrăşăminte, astfel că preţurile acestora au crescut de 3-4 ori într-un an şi producţia a fost limitată. Marile emoţii abia acum urmează. Aflaţi mai multe în noul număr.

Cele mai crunte zile ale pandemiei au rămas în urmă, dar unele dintre obiceiurile căpătate atunci au prins rădăcini şi persistă. Unul dintre acestea este consumul de alcool. Mai multe aflaţi în Business Magazin.

O generaţie nouă de artişti a identificat în ultimii ani o nişă în care îşi fac loc din ce în ce mai mulţi antreprenori. Ceramica a atras curiozitatea şi a stârnit talentul a zeci de arti­zani, care au ales să dea un suflu nou, vi­brant, acestui material de o gingăşie care emo­ţionează. Câteva astfel de poveşti sunt pre­zentate şi în noua ediţie a Business Magazin. După cei mai grei doi ani din istoria sa, turismul îşi ia avânt şi se pregăteşte pentru un an cu rezultate similare cu cele din 2019, ultimul an de referinţă în această piaţă. Cererea early-booking pentru vacanţe începe să apară timid, însă anul acesta oferta va fi mai diversă, multe state îşi vor mai relaxa măsurile de restricţie, iar agenţiile de turism sunt optimiste. Operatorii din turism sunt de părere că 2022 va fi începutul sfârşitului celei mai dificile perioade pentru piaţa locală şi nu numai.

Investitori mici şi mari, profesionişti şi debutanţi deopotrivă, care activează în domenii dintre cele mai diverse, vor pune pe tapet strategii de investiţii şi lecţii învăţate în timp pentru a întări zicala „bursa este pentru toţi“ şi a mări rândurile investitorilor din piaţa locală. Toate sfaturile vor fi adunate într-o serie de materiale, Profil de Investitor, găzduită de Business Magazin. Faceţi cunoştinţă cu Sebastian Ardelean, economist, primul la linia de start.

Alături de subiectele de mai sus, găsiţi idei de afaceri noi, soluţii din IT care ar putea deveni unicornii de mâine, dar şi doza necesară de informaţii de lifestyle. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO