Companii

Cemacon a avut vânzări de 11 mil. lei în primele trei luni din 2016

Cemacon a avut vânzări de 11 mil. lei în primele trei...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

16.05.2016, 12:41 280

Producătorul de materiale de construcţii Cemacon, cu sediul în Cluj-Napoca, a încheiat primul trimestru din 2016 cu o cifră de afaceri de aproximativ 11 milioane de lei, cu o marjă de profit constantă faţă de primul trimestru din 2015.

“Veniturile operaţionale, nete de impactul restructurării pentru anul de referinţă - 2015, au crescut cu 22% în anul 2016, în timp ce cheltuielile operaţionale au crescut cu 25%, ca urmare a operării liniei de producţie Zalău, activitate repornită în martie 2015. (…) Eficienţa operaţională, cumulată cu implementarea restructurării datoriilor bancare în 2015, a influenţat pozitiv indicatorii financiari, astfel că gradul de îndatorare s-a micşorat considerabil, iar lichiditatea a crescut”, transmite Cemacon.

Pentru acest an, Cemacon îşi propune să crească vânzările cu minimum 13% şi să-şi consolideze cota de piaţă la nivel naţional. În plus, compania vrea să valorifice activele neproductive pe care le deţine

“După ce am crescut business-ul semnificativ, triplând cifra de afaceri şi cota de piaţă în ultimii 5 ani, Cemacon a ajuns acum în etapa consolidării, când ne propunem creşteri mai moderate – un plus de 13% a cifrei de afaceri - generate de o vânzare naturală şi profitabilă a produselor din portofoliu”, a declat Liviu Stoleru, CEO şi preşedinte al consiliului de administraţie Cemacon.

Cemacon a fost înfiinţată în 1969, la Zalău, iar în 2011 fabrica veche a fost închisă, la un an după ce compania a inaugurat o unitate mai modernă la Recea, judeţul Sălaj, producă­torul de cărămizi încercând chiar să vândă platforma din Zalău în 2013.

Cererea în creştere a determinat, însă, firma să repornească producţia la Zalău la începutul anului trecut.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO