Companii

Cemacon Zalău estimează afaceri mai mari cu peste 40%

Mediafax Foto

Mediafax Foto

Autor: Vasile Magradean

15.04.2013, 00:05 592

Producătorul de cărămizi Cemacon Zalău (CEON) estimează că va înregistra în acest an afaceri de circa 50 de milioane de lei, în creştere cu peste 40% faţă de 2012, când rulajul a fost de 34,5 milioane lei.

Compania a lansat, la Cluj-Napoca, o serie de produse, anunţând totodată schimbarea identităţii vizuale a companiei.

„Cemacon trece prin­tr-un amplu proces de rea­şe­zare pe piaţă. (...). Este o com­panie româ­nească ce aco­peră deja peste jumă­tate de ţară şi are potenţial de creştere la nivel na­ţio­nal. Am fost ne­voiţi să ne relansăm pen­tru că vechea imagine nu mai ţinea pasul cu ni­velul la care a ajuns com­pania“, a declarat di­rec­torul ge­ne­ral al Cema­con, Liviu Stoleru.

Cemacon acoperea anul trecut 27 de judeţe, cu 150 de distribuitori şi 115 anga­jaţi, şi va deschide, înce­pând de săptămâna viitoa­re, cinci centre de distri­buţie proprii, în Timişoara, Bra­şov, Bacău, Suceava şi Iaşi.

Potrivit lui Stoleru, Cemacon se afla anul trecut pe locul 3 în topul producătorilor de cărămizi şi speră să ajungă în acest an pe locul al doilea.

Compania a deschis în 2010 o nouă linie de producţie în urma unei investiţii de 26 milioane euro.

Cemacon Zalău a fost înfiinţată în anul 1969 şi în prezent are acţionariat 100% privat. SSIF Broker Cluj-Napoca are 12,8% din acţiuni, iar titlurile companiei sunt listate la BVB.

Alţi jucători importanţi pe piaţa de cărămizi sunt Wienerberger şi Ceramica Iaşi.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO