Companii

Centrele de fitness Moving au ajuns la 12 milioane lei după un plus de 65%

Centrele de fitness Moving au ajuns la 12 milioane lei...

Autor: Corina Mirea

21.03.2015, 19:01 1167

Reţeaua de centre de fitness Club Moving România, filiala locală a grupului francez Moving, a ajuns la finele anului trecut la afaceri de aproape 12 milioane de lei, potrivit reprezentanţilor companiei,  businessul crescând cu mai mult de 65% faţă de anul anterior, după cum arată calculele ZF.

Brandul Moving este deţinut de Club Sport Fitness Center MV pe piaţa locală din 2010, iar în prezent are opt centre de sport în Bucureşti, Cluj, Iaşi, Ploieşti, Bacău şi Craiova la care sunt înscrişi între 1.000 şi 2.000 de membri activi. 

„Anul trecut a fost unul bun, de evoluţie pentru noi, pe o piaţă în plină ascensiune, foarte activă şi cu mare potenţial“, a spus Delia Iliasa, director general al Club Moving România într-un interviu acordat pe e-mail pentru ZF.

Businessul Moving în România are două concepte – nişa Club Moving, unde preţurile serviciilor de fitness sunt mai ridicate (în medie, 50 de euro pe lună) şi Moving Express, lansat în toamna anului 2013, unde costul mediu al abo­na­mentelor este de 30 de euro pe lună. Moving Ex­press are în jur de 1.000 de membri activi, însă reprezentanţii companiei din România vizează o ţintă de 3.500 – 4.000 de membri în noul con­cept în urmă­toarea perioadă, pre­zent în Ploieşti, Bu­cureşti, Bacău şi Craiova.

Conceptul Club Moving se adresează mai mult persoanelor fizice, familiilor, în special, astfel că mai puţin de 20% din clienţi sunt corporate. Pe de altă parte, la cluburile Moving Express compania ţinteşte un procent de 40% din zona corporate.

Reţeaua de centre de fitness activează pe o piaţă foarte fragmentată, împărţită în centre sportive, sălile de sport sau de fitness de cartier sau cluburile sportive.

„Piaţa este greu de estimat pentru că nu există date clare agregate despre toate centrele private din România. Există însă studii care arată că doar 4% din români au abonament la un club de fitness, deci este un sector în plină dezvoltare, încă la început“, explică Delia Iliasa.

Reprezentanţii companiei nu au precizat însă cine deţine firma Club Sport Fitness Center MV, care operează Club Moving România. Datele de la Registrul Comerţului arată că singurul acţionar al Club Sport Fitness Center MV este francezul Thomas Richard Pierre, 41 de ani.

Cel mai mare jucător de pe piaţa centrelor de fitness din România este lanţul World Class, deţinut de fondul de investiţii polonez Resource Partners, care anul trecut a avut o cifră de afaceri de aproximativ 55 de milioane de lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO