Companii

Chioşcarii: Nu ne simţim afectaţi de supermarketuri

Chioşcarii: Nu ne simţim afectaţi de supermarketurile deschise lângă noi

Autor: Cristina Rosca

13.11.2011, 13:05 160

Deşi cea mai nouă strategie a reţelelor de supermarketuri, aceea de a se poziţiona la parterul blocurilor, cu magazine unul lângă altul, a reuşit în multe situaţii să îi facă pe concurenţii direcţi (jucători de pe acelaşi segment) să stea departe, chioşcurile rămân ferme pe poziţii. Astfel, mai mulţi proprietari de chioşcuri spun că deschiderea mai multor magazine de retail modern nu i-a afectat pentru că se adresează unui alt target.

"Pe noi nu ne-a deranjat deschiderea celor două magazine Mega Image pentru că noi nu avem acelaşi target. La ei merg oamenii să facă cumpărături, pe când la noi vin oamenii care sunt grăbiţi sau sunt în trecere şi vor să cumpere ceva repede, precum o sticlă de apă sau un pachet de gume", spune vânzătoarea unui chioşc din intersecţia Moşilor cu Eminescu.

O altă vânzătoare a unui chioşc din centrul Capitalei, situat exact lângă un supermarket Mega Image, spune: "Eu nu am simţit că ne sunt furaţi clienţii. Eu sunt vânzătoare aici doar de doi ani, însă dacă magazinul a rezistat 12 ani, eu cred că nu sunt probleme".

Singura problemă invocată de un chioşcar din zona centrală a Bucureştiului este faptul că un magazin Profi din apropiere este non-stop.

"Şi noi suntem non-stop şi pe segmentul de noapte simt că ne-au fost afectate vânzările. Ziua însă nici magazinele Mega Image şi nici unitatea Profi nu ne afectează."



Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO