Companii

Consiliul Român pentru Publicitate şi-a ales conducerea pentru următorii 4 ani: Oana Cociaşu (MedicOne/Mullen Lowe) a fost realeasă în funcţia de Preşedinte, iar Laurenţiu Gheorghiu (ProTV) Vicepreşedinte

 Consiliul Român pentru Publicitate şi-a ales...

Autor: Roxana Rosu

15.12.2021, 16:31 67

Consiliul Român pentru Publicitate (RAC), organism de autoreglementare a publicităţii din România, şi-a ales noua conducere, Oana Cociaşu (MedicOne/Mullen Lowe) fiind realeasă în funcţia de Preşedinte pentru încă 4 ani, iar Laurenţiu Gheorghiu (ProTV) a fost ales Vicepreşedinte.

De asemenea, Gerald Filip Flintoacă (PRISA) a fost reales ca membru în board.

Organizaţia are un nou trezorier, în persoana Ilenei Cociaş (P&G) şi un nou membru al board-ului - Ioana Anescu (IAB Romania).

Componenţa board-ului este completată de Victor Dobre (IAA România), Simona Fîrtat (L'Oreal) şi Mihaela Ungar (Consilier Onorific în Board / BOD Advisory).

 „Având în vedere atât poziţia RAC de  autoritate în domeniul autoreglementării, cât şi faptul că vom activa într-o perioadă intens marcată de adoptarea în legislaţia naţională a noii Directive europene a Serviciilor Media AudioVizuale (DSMAV), era important să avem un Board care să continue cu succes misiunea şi demersul RAC de a fi partenerul autorităţilor de reglementare a comunicării comerciale, venind în sprijinul lor şi continuând să ne punem la dispoziţie expertiza. Aşa cum am făcut-o şi în ultimii ani, ne propunem să protejăm consumatorii şi interesul public general, prin promovarea unei publicităţi etice, legale, şi oneste”, a declarat Oana Cociaşu, Preşedintele RAC.

 Consiliul Român pentru Publicitate are în prezent 82 de membri, care reprezintă companii, agenţii de publicitate, media şi asociaţii profesionale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO