Companii

Cum a ajuns familia Trandafir, fondatoarea DRIM Daniel, să bată palma cu retailerul polonez Zabka

Cum a ajuns familia Trandafir, fondatoarea DRIM Daniel,...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

10.01.2024, 00:07 1827

DRIM Daniel Distribuţie FMCG, companie românească de distribuţie de bunuri de larg consum, al cărei pachet majoritar de părţi sociale a fost preluat de retailerul polonez Zabka, cu afaceri de 3,4 mld. euro, are o istorie de 30 de ani, acoperind astăzi mai bine de peste 13.000 de magazine în special din comerţul tradiţional.

Compania ale cărei baze au fost puse de familia Trandafir în 1994 în Piteşti a început cu un magazin de vânzare cu amănuntul şi în acel an a reuşit să deschidă un magazin angro. Compania are în prezent clienţi precum Nestlé, Mondelez, Mars, PepsiCo, Jacobs Douwe Egberts, Dr. Oetker, L’Oreal şi Kandia Dulce.

În total, DRIM Daniel lucrează cu peste 30 de furnizori în prezent. În 2022, DRIM Daniel acoperea deja 20 de judeţe din ţară, 450 de vehicule proprii (în special turisme pentru forţa de vânzări) şi 11 depozite, dintre care 10 deservesc comerţul tradiţional şi unu  din zona Moldovei, acoperă clienţii din zona de benzinării.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO