Companii

Dacia a scăzut cu peste 50% pe cele mai mari trei pieţe ale sale: Franţa, Spania şi Germania. Declinul mărcii este mai accelerat decât scăderea volumelor totale

Uzina Dacia de la Mioveni a fost oprită în prima parte a stării de urgenţă (martie-aprilie) şi a revenit treptat în activitate începând din 21 aprilie.

Uzina Dacia de la Mioveni a fost oprită în prima parte a stării de urgenţă (martie-aprilie) şi a revenit treptat în activitate începând din 21 aprilie.

Autor: Bogdan Alecu

11.06.2020, 00:07 935

Spania şi Italia au efectuat o „rocadă“ în top cinci cele mai mari pieţe pentru Dacia, potrivit unei analize făcute de ZF pe baza datelor asociaţiilor constructorilor de automobile la nivel european.

Cea mai mare piaţă pentru Dacia rămâne Franţa, cu pes­te 24.000 de auto­tu­ris­me noi înmatriculate în pri­mele cinci luni ale anu­lui, dar în scădere cu 60% faţă de pe­rioada similară a anului trecut, pe o pia­ţă care în acelaşi interval a scăzut cu 48%.

Pe locul secund a urcat Spania, care în 2019 era pe locul al patrulea. Pe piaţa ibe­rică Dacia a scăzut cu 56%, în con­tex­tul în care per total piaţa spaniolă a înre­gi­s­trat un declin de 54% în acelaşi inter­val.

Mai mult, în Spania Dacia Sandero a fost în mai maşina cu cele mai ridicate înmatriculări, cu 1.570 de unităţi înre­gis­trate, iar per total, în primele cinci luni, Sandero s-a clasat pe locul al treilea. Pe de altă parte, în Spania Grupul Renault livrează modelul Sandero produs în uzina din Tanger, Maroc, nu pe cel asamblat în România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO