Companii

Daniel Ben-Yehuda, şeful hotelului de cinci stele Sheraton din Capitală: „Bucureştiul are nevoie de o agendă cu evenimente de anvergură care să atragă străinii”

Daniel Ben-Yehuda, şeful hotelului de cinci stele...

Autor: Mirabela Tiron

05.09.2023, 00:07 12107

Hotelul de cinci stele Sheraton din Capitală, cu 270 de camere, a avut în prima jumătate din acest an un grad de ocupare mediu între 60% şi 70% şi a finalizat cu afaceri în creştere cu peste 10% pe fondul creşterii tarifelor la cazare.

„Primul semestru a fost bun, însă în continuare Bucureştiul este o destinaţie care se bazează pe evenimentele corporate şi nu pe turişti. Numărul de vizitatori din Israel, principala piaţă, a scăzut pentru că aceştia merg acum în Emirate şi Maroc. Iulie şi august au fost luni mai slabe dată fiind lipsa de evenimente şi de turişti”, a spus pentru ZF Daniel Ben-Yehuda, şeful hotelului de cinci stele Sheraton din Bucureşti.

Hotelul de cinci stele Sheraton Bucureşti are 270 de camere şi operează 11 săli de conferinţă. Sheraton (fostul Howard Johnson) este un brand al lanţului internaţional Marriott. „Motorul în Budapesta sau Praga sunt turiştii străini şi organizarea de evenimente. Bucureştiul are nevoie de o agendă cu evenimente de anvergură în fiecare lună, care să atragă străinii, aşa cum se întâmplă în Budapesta. Cu evenimente organizate sporadic nu va reuşi să devină o destinaţie turistică, deşi este un oraş atractiv”.

Hotelul de cinci stele Sheraton din Capitală, cu 270 de camere, a avut în prima jumătate din acest an un grad de ocupare mediu între 60% şi 70% şi a finalizat cu afaceri în creştere cu peste 10% pe fondul creşterii tarifelor la cazare.

„Primul semestru a fost bun, însă în continuare Bucureştiul este o destinaţie care se bazează pe evenimentele corporate şi nu pe turişti. Numărul de vizitatori din Israel, principala piaţă, a scăzut pentru că aceştia merg acum în Emirate şi Maroc. Iulie şi august au fost luni mai slabe dată fiind lipsa de evenimente şi de turişti”, a spus pentru ZF Daniel Ben-Yehuda, şeful hotelului de cinci stele Sheraton din Bucureşti.

Hotelul de cinci stele Sheraton Bucureşti are 270 de camere şi operează 11 săli de conferinţă. Sheraton (fostul Howard Johnson) este un brand al lanţului internaţional Marriott. „Motorul în Budapesta sau Praga sunt turiştii străini şi organizarea de evenimente. Bucureştiul are nevoie de o agendă cu evenimente de anvergură în fiecare lună, care să atragă străinii, aşa cum se întâmplă în Budapesta. Cu evenimente organizate sporadic nu va reuşi să devină o destinaţie turistică, deşi este un oraş atractiv”.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO