Companii

De’Longhi: „Fabrica de la Cluj este strategică pentru Europa“

Peter Ferluga, directorul comercial al De’Longhi România

Peter Ferluga, directorul comercial al De’Longhi România

Autor: Cristina Roşca

14.06.2018, 00:07 1173

Grupul italian De’Longhi:  a intrat pe piaţa locală iniţial prin preluarea facilităţilor de producţie ale Nokia de la Cluj, unde a început să realizeze espressoare de cafea în 2013.  Astăzi, fabrica este una strategică pentru grup, afacerile apropiindu-se de un miliard de lei anul trecut după creşteri constante an de an.

„Avem fabrici proprii în China, Italia şi România. Unitatea de producţie din România este strategică pentru Europa pentru că ne permite transportul rapid al produselor. Din China avem nevoie de o lună pentru transport“, spune Peter Ferluga, directorul comercial al De’Longhi România. El ocupă această poziţie din septembrie 2017, mai exact de când s-a luat decizia de a deschide un birou comercial local. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO