♦ Decoplast a alocat anul trecut 350.000 de euro pentru investiţii în utilaje şi maşini de transport şi a finalizat, de asemenea, în prima parte a anului, investiţia într-un nou depozit din Bucureşti, în zona Lizeanu.
Decoplast, producător de tâmplărie PVC din Bucureşti, a decis să se concentreze de vânzarea de produse conforme cu principiile nZEB, care presupun reducerea până aproape de zero a consumului de energie, în contextul amplificării preferinţelor clienţilor pentru acest tip de materiale.
„Anul trecut a început cu o schimbare de optică pentru noi – ne-am axat mai mult pe vânzarea produselor performante, conforme cu clădirile nZEB. În iunie (2023 – n. red.) am participat la nZEB Timişoara, iar în decembrie la nZEB Bucureşti. Suntem încântaţi de interesul în creştere din piaţă către produse mai performante“, spune Mirela Ivaşcu, unul dintre fondatorii Decoplast.
Ea adaugă şi că 2023 a fost, per total, un an bun, deşi compania a încheiat anul cu o cifră de afaceri mai mică decât în 2022. Decoplast a avut vânzări de 59,3 milioane de lei anul trecut, în scădere cu 10%, acest declin fiind explicat printr-o scădere a volumelor vândute. Cota profitului a rămas însă constantă. În ceea ce priveşte numărul de angajaţi, acesta a crescut uşor, până la 150 pentru toate firmele din grupul Decoplast.