Companii

Decoplast, producător de tâmplărie cu afaceri de 59 mil. lei: „Ne-am axat mai mult pe vânzarea produselor conforme cu clădirile nZEB. Interesul e în creştere“

Mirela Ivaşcu

Mirela Ivaşcu

Autor: Alina-Elena Vasiliu

12.02.2024, 19:00 117

♦ Decoplast a alocat anul trecut 350.000 de euro pentru investiţii în utilaje şi maşini de transport şi a finalizat, de asemenea, în prima parte a anului, investiţia într-un nou depozit din Bucureşti, în zona Lizeanu.

Decoplast, producător de tâmplărie PVC din Bucureşti, a decis să se concentreze de vânzarea de produse conforme cu principiile nZEB, care presupun reducerea până aproape de zero a consumului de energie, în contextul amplificării preferinţelor clienţilor pentru acest tip de materiale.

„Anul trecut a început cu o schimbare de optică pentru noi – ne-am axat mai mult pe vânzarea pro­duselor performante, conforme cu clădirile nZEB. În iunie (2023 – n. red.) am participat la nZEB Timişoara, iar în decembrie la nZEB Bucureşti. Suntem încântaţi de interesul în creştere din piaţă către produse mai per­formante“, spune Mirela Ivaşcu, unul dintre fondatorii Decoplast.

Ea adaugă şi că 2023 a fost, per total, un an bun, deşi compania a încheiat anul cu o cifră de afaceri mai mică decât în 2022. Decoplast a avut vânzări de 59,3 milioane de lei anul trecut, în scădere cu 10%, acest declin fiind explicat printr-o scădere a volumelor vândute. Cota pro­fi­tului a rămas însă constantă. În ceea ce priveşte numă­rul de angajaţi, acesta a crescut uşor, până la 150 pentru toate firmele din grupul Decoplast.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO