Friedrich Wachernig, memÂbru în boardul dezvoltatorului ausÂtriac S Immo, care deÅ£ine în BuÂcuÂreÅŸti mallul Sun Plaza, spune că nu exclude pe viitor o eventuală vânzare a centrului comercial.
„Nu luăm în consiÂdeÂrare acum, însă, dacă am primi un preÅ£ bun, am puÂtea vinde Sun Plaza. NicioÂdată să nu spui niciodată, poate în viitor“, spune Wacherning. Sun Plaza a fost inauÂgurat în 2010, iar anul treÂcut vânzările au crescut cu 17,7% faţă de 2015.
La o medie anuală a vânzărilor de 170 de milioane de euro, cât spunea compania că avea în 2014, rezultă că mallul a ajuns anul trecut la un total cuprins între 200 şi 240 de milioane de euro, potrivit calculelor ZF.
Centrul comercial Sun Plaza, din sudul Capitalei, trece, în această perioadă, printr-o etapă de reconÂfigurare de 30 de milioane de euro, care va aduce 40 de maÂgaÂzine noi în plus.
Pe piaÅ£a centrelor coÂmerciale din Capitală, una dintre tranzacÅ£iile reper a fost cea în care Raiffeisen a vândut, în 2014, mallul Promenada din zona de nord către sud-africanii de la NEPI, pentru o sumă de 148 mil. euro.