♦ „Este o oportunitate să o iei de la zero, să înveţi, să aduci aminte de proiectul „I love failure“.
Starea de dificultate pentru un antreprenor este în fiecare zi, nu trebuie privită ca o chestiune care apare brusc, iar ideea de restructurare pentru înseamnă o permanentă inovare şi este un lucru la care trebuie să te gândeşti în fiecare zi, a spus Dragoş Anastasiu, CEO, Eurolines România, la conferinţa ZF „Restructurarea preventivă- o soluţie pentru a evita insolvenţa“.
„Pentru mine restructurarea este daily business şi mă bucur de restructurare chiar înainte să intru în proceduri, nu am ajuns să intru deşi aveam nevoie. Este o criză permanentă, antreprenorii sunt ca un boxeur care primeşte pumni din toate zonele şi dovedeşte rezilienţă de fiecare dată. Eu am fost permanent în criză, în necesitatea de restructurare, am făcut 28 de firme în ultimii 27 de ani, cel puţin una dacă nu 10 sunt în probleme, mă uit la una şi o resuscitez“, a declarat antreprenorul.
Anteprenorul trebuie să privească restructurarea ca pe un proces pemanent şi normal, dar are nevoie şi de ochi din afară.