Companii

Dragoş Petrescu, City Grill: România încă reprezintă o oază de oportunitate antreprenorială, deci este loc de crescut aici

 Dragoş Petrescu, City Grill: România încă...

Autor: Cristina Roşca

02.12.2023, 11:58 2721

Dragoş Petrescu, fondatorul grupului City Grill, unul dintre cei mai impor­tanţi ac­tori din industria de restau­rante din România, spune că România încă re­prezintă o oază de oportunitate an­tre­prenorială, deci e loc de crescut aici, e loc de integrat noi tehnologii.

„Nimic nu este impo­sibil! În România, încă este loc de inovaţie, teh­no­logie şi creativitate. Iar industria ospi­ta­lităţii are loc să se transforme şi să crească“, spune antrepre­norul cu privirea întoarsă către următorii zece ani. El a intrat în business în anii ’90, vânzând iniţial ziare, apoi fiind proprie­tarul unor afaceri de comerţ specific vremii (când toată lumea vindea orice şi cumpăra orice), pentru ca ulterior să devină francizat al lanţului de benzinării Shell. Grupul City Grill l-a fondat în 2004. Astăzi, acesta a ajuns să fie este unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de restau­rante prin prisma cifrei de afaceri – 44 milioane de euro anul trecut, iar ca număr de localuri administrează circa 20. Este vorba atât de localuri istorice precum Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc şi Pes­că­ruş, pe care grupul le operează doar, cât şi de unele ale companiei, pe care le deţine, sub bran­duri precum City Grill şi Buongiorno.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO