Companii

Edenred a investit 100.000 de euro în transformarea tichetelor de masă în carduri contactless

Edenred a investit 100.000 de euro în transformarea...

Autor: Adelina Mihai

10.09.2015, 00:00 390

Edenred România, compania care emite tichete de masă pentru circa un milion de angajaţi din firmele locale, a investit 100.000 de euro în transformarea tichetelor clasice, oferite pe hârtie, în carduri de masă contactless.

„Odată cu introducerea cardurilor, ne dorim ca mai mult de 100.000 de angajaţi să facă tranziţia către carduri, în primul an de funcţionare. Ei se vor alătura celor peste 26 de milioane de beneficiari ai cardurilor emise de Edenred la nivel internaţional“, a spus Vianney Du Parc, executivul francez care a preluat la începutul acestui an conducerea businessului Edenred în România.

Cardurile de masă emise de Edenred sunt dezvoltate sub sigla MasterCard şi funcţionează în mod similar cu cele bancare, cu menţiunea că nu impun costuri de administrare şi nici nu se pot face retrageri de la bancomat cu ele, ci doar plăţi pentru produse alimentare în unităţile care primesc tichete de masă. Cele două tipuri de tichete - pe hârtie şi pe card - vor continua să funcţioneze în paralel. 

La un număr de 252 de zile lucrătoare pe an şi peste 2 milioane de salariaţi care primesc astfel de beneficii, rezultă că piaţa tichetelor de masă depăşeşte anual valoarea de un miliard de euro. Anul trecut, Edenred România a avut o cifră de afaceri de 66,4 mil. lei. Principalii competitori ai Edenred pe plan local sunt companiile Sodexo şi Grupul Up (fosta companie Cheque Dejeuner).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO